Strategia produktu - Strategia produktu - struktura, klasyfikacja, asortyment, opakowanie

Strategia produktu

Strategia produktu

Produkt to cokolwiek, co klient możne nabyć na rynku celem zaspokojenia potrzeby lub pragnienia (produkt to wszystko to co dostawca/producent/usługodawca oferuje klientom w celu sprzedaży, wymiany lub wywołania ich zainteresowania).

Produktami są więc:
1. dobra fizyczne:
- telefon, komputer, samochód itp,
2. usługi:
- stomatologiczne, fryzjerskie, szklarskie itp.,
3. miejsca:
- działka budowlana, wyspy kanaryjskie, Rzym, Paryż, Tatry, itp.,
4. osoby:
- M. Jackson, A. Gołota, M. Daniec itp.,
5. idee i pomysły:
- wyznanie katolickie, zielonoświątkowcy, pomysły, patenty, itp.
6. organizacje:
- biura matrymonialne, Stowarzyszenia, np. NOT, partie polityczne: PO, PiS, UPR, SLD, itp.

Produkt fizyczny jest nośnikiem usługi. Klienci nabywają produkty fizyczne dla usług, które one niosą/świadczą (kupujemy przecież drukarkę, gdyż zapewnia nam ona zamianę informacji na obraz, a nie dla tego, że mamy wolne miejsce na stoliku obok komputera lub dlatego, że ma ładny kolor). Wciąż zbyt wiele nabywanych produktów nie spełnia oczekiwań klientów pod względem przydatności, innowacyjności, technologii, możliwości technicznych, wygody, ceny, ergonomiczności i wielu innych cech.

Producent, który skupia swoją uwagę wyłącznie na produkcie fizycznym, a nie na usłudze, którą ten produkt ma świadczyć cierpi na tzw. „krótkowzroczność marketingową”.
cheap calling card
Bytom Działki budowlane Komarno Darmowe gry Ubieranki joomla